Obecny czas to Czw 6:47, 18 Sty 2018 | Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Sojusz 2 Fast 2 Furious Universum39 Strona GwnaForum Sojusz 2 Fast 2 Furious Universum39 Strona Gwna
Uytkownicy Grupy Rejestracja Zaloguj

Obecnie waże 5 kg mniej niż przed głodówką, waga utrzy
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sojusz 2 Fast 2 Furious Universum39 Strona Gwna » IRC - #2fast.uni39
Zobacz poprzedni temat | Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
BMW M3 GTR



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 747
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 9:48, 09 Kwi 2014    Temat postu: Obecnie waże 5 kg mniej niż przed głodówką, waga utrzy

pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
Katarzyny 2/1).
Pozdrawiam.
dziewczyny przeczytajcie sobie
[link widoczny dla zalogowanych]
To było do mnie?
[link widoczny dla zalogowanych]
moze byc?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Animetka mnie też to wkurza..
[link widoczny dla zalogowanych]

Może odpowiedź na kilka kwestii pomoże mi się zdecydować. [link widoczny dla zalogowanych] Zdecyduj co wolisz podkreślić No i wybierz to w czym będziesz się czuła swobodnie, jeśli na codzień nie nosisz mini to nie polecam bo będziesz skupiać się bardziej na stroju niż na rozmowie pozdrawiam
Dziś owocny wieczorek Nadal łykam nospe, duphaston i leże sobie dla bezpieczeństwa. wiesz co.. Ja np. Moja noga jakby ciut lepiej albo mi się wydaje.Kupiłam podkolanówki II stopień ucisku.Wczoraj przeszły.Rany .....założyłam ale z wielkimi bólami.Przecież to tragedia nosić takie rzeczy latem. [link widoczny dla zalogowanych]
Drugie śniadanie: Jak ćwiczycie z kolanem aby było zgięcie ? Bo za sprzedaż to się nie zarobi. ładniorku a dietetyk wie o chorobie jak wygląda taka wizyta ja wie...tak się astanawiam wizyty u psychiatry jakos sie obawiam dekoloryzacja ok. później możesz próbować na kolejnych.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://goo.gl/sXx5Y
[link widoczny dla zalogowanych]

czesc dziewczyny , wybieram sie do szkoly we wloszech , najprwdopodobniej do rzymu , ale wyjezdzam z psem i chcialabym wynając mieszkanie w rzymie , nie chce jakiegos apartamentu tylko zwykla w miare ladna kawalerke w miare blisko do centrum , lub 2 pokojowe mieszkanie , jadę samochodem i juz sie boje jak bede sie tam poruszac , gdybyscie mialy namiary na jakiej stronie znalesc mieszkania we wloszech bylabym wdzieczna..no i oczywiscie super by bylo gdyby odezwl sie ktos kto jest takze w szkole w rzymie
[link widoczny dla zalogowanych]
- to są głosy sprzeciwu? jakis sklep z Ziolami nie wiem??
jestem z nim od półtora roku wcześniej miał żonę ślub kościelny!ona miała dziecko z jakiegoś taM WCZEŚNIEJSZEGO ZWIĄZKU on to zaakceptował byli jakiś czas ze sobą i postanowili się pobrać,ona miała taki rodzaj pracy,że odrazu po ślubie zaczęła ściemniać o jakiś szkoleniach i znikała w weekendy co robiła wiadomo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
4) stosuj różne płyny do lewatywy, woda z mydłem, woda z rumiankiem, woda z cytryną, woda z oliwą i zobacz które są najbardziej skuteczne
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz ja czekam na Twoja odpowiedź...

Odkąd mamy w oknie siatkę, nic takiego nie ma miejsca, okno może być otwarte całą noc, co jest przydatne zwłaszcza latem, także polecam Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] Szukam utworu, żadnych słow nie pamiętam, w języku angielskim, śpiewa mężczyzna, piosenka spokojna, rozluźniająca, męski chórek spiewa a a a aaah, coś w tym stylu
I jest teraz gicio. bardzo się cieszę, ze jesteście, ze topik się rozwija. a przeczytałam wszystkie topiki o L i M i nikt nie napisał ze ktos z tad zmarł biorac L/M bo gdyby tak było media by szalały Jak cię stać nie wychodzić z domu przez dłuższy czas to spróbuj, ja tam nie polecam asiu niestety nie ma takiego zelu [link widoczny dla zalogowanych]
Po poludniu mozna bylo robic wszystko. I czy zastanawiałas sie nad tym, ze w lecie się opalisz i będzie znowu inny odcien? Hm, ciekawe czy do programu przyjmują wszystkie gwiadki - psycholożki czy tylko te które są córkami prezydentów...? Witam laseczki. Tak samo jak na fotoodmładzanie twarzy. wiem że w obu lekach jest 10 tabletej a on mi powiedział, że mam stosować to 10 dni 1 raz na dzień. Najlepszym momentem na wydluzenie nogi jest ukonczenie 15-roku zycia, tak do 18, bo potem idzie coraz ciezej wlasnie ze wzgledu na wiek.
to ma byc ta z jedna dziurka na koncu czy kilkoma po bokach?
próbuj dziewczyno cos z tym zrobic, szkoda Twojego zycia
roku na grupie 7000 Polaków, reprezentatywnych dla polskiego społeczeństwa pod względem wieku, płci, wykształcenia, regionu.
Co do nadżerki, to niestety nie mogę pomóc, bo nic o tym nie wiem
[link widoczny dla zalogowanych]
jak mam o nie zadbac???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Raczej brazowe...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] search_result.php?keywords=cellasene&osCsid=c9e51164ad6dd3c2 b27f4819e4848aeb
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W szpitalach klinicznych jest albo refundowana calosc leczenia albo jego czesc np operacja.

MONICCA [link widoczny dla zalogowanych] Czytam niektóre wypowiedzi i własnym oczom nie wierzę!!!
Próbowałam metod Tombaka ale niezbyt skutecznie, ata z oliwą brrrr, dziewczyny mówiły ze stosuja olej winogronowy zamiast z oliwek i łatwiej przełknąć. ... Pozdrawiam Na koniec powiem Wam wszystkim, którzy macie podobne problemy, że nie zwlekajcie z takimi przypadkami, bo im szybciej tym lepiej Być może dlatego teraz nie czuję bólu, bo nie było jeszcze aż tak źle (późno) z tym paluchem no ale ja myślałam, że jest z nim bardzo źle, choć tylko miesiąc z nim chodziłam. w tytule jednakże nie ma napisane: [link widoczny dla zalogowanych]
Zapytałam bardzo grzecznie personelu czy może jakiś parawanik by się znalazł . Mój doktor podczas ostatniej wizyty poddał mi taką ewentualność, ale nie namawiał mówiąc ze to jest stresujące. Ogólnie ten serial wywołuje u mnie torsje syn Kasi Kowalskiej- Ignacy No chyba ze sie uzywa zeli jakis z bazar to zmienia postac rzeczy... właśnie stawałam na wagę i pokazało się 55,7 kg Będę bardzo wdzięczna za pomoc.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zastanawiałam się nad Aqua aerobic ale troszku droższy niż zwykły, a koło mnie jest tylko we wtorki .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
opisalam problem i kazal zrobic emg .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pytalas co mialam na mysli piszac spotykalismy sie.

Zobaczcie ten link:
[link widoczny dla zalogowanych]
Nigdy nie mieszkaliśmy razem, a po ślubie cywilnym zamiast w końcu spróbować coś zrobić razem zamieszkał z koleżanką.
tłuszczyk tłuszczykiem, ale ma niewielki wpływ, więc diety nie pomogą
oprocz tego jakis dowod tozsamosci
[link widoczny dla zalogowanych]
Elizabeth spadnie 38 , kótre były tak raczej opięte , teraz są bardzo luźne.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja czekam od kwietnia 2006 na wyrok II instancji.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy wie ktoś o laserowym usuwaniu blizn tu w Lublinie i gdzie najlepiej to zrobić i ile to kosztuję. [link widoczny dla zalogowanych] Eney...
No myślałam, że zwymiotuję. pianka z nivei do kręconych włosów= po umyciu włosów, lekkim podsuszenu reczikiem, nakladam cla garsc pianki i mietosze, gniote trzepie itp;p cała czupryne, czekam z 10 minut i klade si espac, rano sa slicznie skrecone wloski tylko czasem- zalezy na ktorym sie boku śpi- wlosy sa bardziej skręocne niz na drugim;/.. 40 zł., chyba, że szukamy czegoś ekstrawaganckiego ) Ja powiedziałam, że pracuję głosem i on jest dla mnie bardzo ważny. Dziś koniec 13 dnia, oj ciężko się robi [link widoczny dla zalogowanych]
Jasiu fajnie opanował nocnik.Wszystko woła a Stasiu nadal nic zdjagnozowaniu tego dziwnego stanu bo powoli zaczynam panikowac, pozdrwaiam jak by mi staly w gorze to bym nie narzekala , ale jak bys zobaczla jak mi wisza to tez bys narzekala Byłam dziś u ginekologa na badaniu cytologicznym i mam przyjść po wynik za kilka dni. Witam. Hej! Z tym, że ja wyjeżdżam na wakacje od 4 do 10 lipca.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Artur posiada te wszystkie cechy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrt do gry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sojusz 2 Fast 2 Furious Universum39 Strona Gwna » IRC - #2fast.uni39
Wywietl posty z ostatnich:   
 
 
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  

Strona 1 z 1


Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.