Obecny czas to Czw 6:55, 18 Sty 2018 | Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Sojusz 2 Fast 2 Furious Universum39 Strona GwnaForum Sojusz 2 Fast 2 Furious Universum39 Strona Gwna
Uytkownicy Grupy Rejestracja Zaloguj

Panie Pielęgniarki i Pan Masażysta opiekowali się mną tr
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sojusz 2 Fast 2 Furious Universum39 Strona Gwna » IRC - #2fast.uni39
Zobacz poprzedni temat | Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
BMW M3 GTR



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 747
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 19:48, 09 Kwi 2014    Temat postu: Panie Pielęgniarki i Pan Masażysta opiekowali się mną tr

Natomiast w wersji ze spodniami fajnie wyglądają np.
[link widoczny dla zalogowanych]
kurde znowu jakiś nawiedzony nam sie trafił.Chyba góra ma tu jakiegoś swojego człowieka do dywersji
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a ja sie zastanawiałam po czym mi tak niedobrze moze to gynalgin ogolnie spiaca jestem cały czas.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
@zatańczmy!
I w sumie dobrze się stało że poszłam tak wcześnie, bo później w wielu 17 lat nie miałam stresa
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeszcze zapewne się przy tym masturbując, to jest chore. [link widoczny dla zalogowanych] W moim przypadku morfina pomagała mi czesto zasypiać ma to ona do siebie, ze nie tylko uśnierza ból ale usypia cię lekko,..
Powiedział że spodenki wystarczą. Mam Wojtka,Mateusza,Kube i Martyne. Ja jak sie zbiore to dam rade Bylam kiedys na dukanie wytrzymalam miesiac... chyba uprawialyscie jakas glodowke? ja tez dopiero zaczelam, dzis jestem po 3 dniu. [link widoczny dla zalogowanych]
Możesz zjeść do trzech bananów wiec w zasadzie przybylo mi mniejwiecej te 17 kg ... Pomyślcie nad tym !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mi rowniez zdjeli aparat ale narazie przez 2 tygodnie nie moge chodzic bo jeszcze kawalek kosci sie zrasta + po tych drutach. w sumie nie żałuję, bo są kursy.. Ja robiłem lewatywę już chyba z 5 razy i jakichś złogów u siebie zbytnio nie zauważyłem, może z tymi złogami to przesada może nie każdy je ma. [15.03] 08:56 Myrevin
[link widoczny dla zalogowanych]
W hiperprolaktynemi o podłożu stresogennym czesto działa .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Julii

kroisz cebulkę w kosteczkę.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestem ciekawa jak wam dalej idzie, ile juz schudłyście i jak sie czujecie. Dzisiaj znajoma mówi, wychudłaś, no to znaczy ze coś już widać.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale tak sie nie dzieje... [link widoczny dla zalogowanych] niech Ci wpadną do koszyczka
Nie mozna wynajac bezposrednio od wlasciciela? Wyszły zmiany ale one niepowinny aż takich przykrych dolegliwości powodować. Pierwsze 2-3 zastrzyki są tylko nie do zniesienia, ponieważ najczęściej są one w stan zapalny lub pod paznokieć. Kilka ich poszło, a zdarzało się tak, że jeszcze całkowicie się nie wypłukał, a ja już kupywałam nastepną saszetkę, bo mi się to wypłowienie nie podobało. no tak kazdy chce dorobic do skromnej pensji, jakbym nie miala w ogoel pracy to juz dawno bym stad wyjechala a tak, [link widoczny dla zalogowanych]
Błagam nie mogę pozwolić sobie na leżenie w domu na zwolnieniu,boję się ,że to będzie nie uniknione,ale może macie podpowiedź czy kosmetyczka może pomóc w tak zaawansowanym stanie? Od piątku wchodzę w drugą fazę atkinsa i powinno być ok. Znajdziesz tam bardzo duzo wiedzy. Dzisiaj pękła mi obrecz na nodze. o jak fajnie znaleźć pokrewne dusze.....u mnie 27 tydzień i dwie dzaiewczynki jednojajowe........ Ja mam tzw.dzikie mięso po wycięciu paznokcia i dziś miałem czyszczenie z tego czyli łyżeczkowanie pod znieczuleniem i został mi przepisany preparat do wypalenia ziarniny. Wystarczy,ze bedziesz jadla mniej.
Hej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale nikt mnie nigdzie nie chcial Co za zycie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] eniedywanow/
[link widoczny dla zalogowanych]
w czw testuje-dziewczyny proszę 3majcie kciuki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i tak ją lubie [link widoczny dla zalogowanych] Dziękuje jeszcze raz!
Szkoda bo cięcie zawsze bylo extra. Włosy się układają elegancko. kotlety mielone, grzyby duszone, sałatka z kapusty z majonezem. na innych forach czytałam że lek jest bezpieczny i stosowany przez kobiety w ciąży. Nie wyjdziesz na poczatek wiecej niz 300 - 350 na czysto! [link widoczny dla zalogowanych]
Ja na pewno schudnę!\ wojewódzki tez jest gejem i nigdy sie nie ozeni ale dla niepoznaki plącze się z ta woją Mucha i czasem bzyknie ja pewnie, ale i ...nie tylko ja pewnie...... Pozdrawiam jak dotąd to dla mnie chyba zanim się nauczyły pełzać i raczkować, bo nie chciały już leżeć a same się nie mogły przemieszczać i był wrzask. Drugi dzień próbuję na montiniacu. JAK ZNIKNIE CALKIEM TO WTEDY UJAWNIE SWOJ NICK mnie trochę bolało przy wkładaniu...radzę wkładać szerszą stroną bo tą ostrzejrzą to boli jeszcze bardziej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
przed jodowaniem dzięki za informacje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam wszystkie wahające się mamuśki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiem , ze miałam szczescie w nieszczesciu bo mogło byc znacznie, znacznie gorzej. chce iść zrobić sobie kolor lecz obawiam sie że albo się spalą na dobre albo końcówki będą bardzo ale to bardzo suche.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mój numer gg 8636194.
[link widoczny dla zalogowanych]

Być może to dobrze ukrywał. [link widoczny dla zalogowanych] miało być rad(jak się odchudzić)
Jej, coś nie działa ;/;/ To nic strasznego. Zycze Ci abys byla szczesliwa nic!!!!!!! przecież z wypowiedzi naszych zauroczonych z ich stylu pisania można wywnioskować, że są to dowcipne i inteligentne dziewczyny. [link widoczny dla zalogowanych]
czy możne je przeszyć? Regine-ale z ciebie ranna ptaszyna Ja po chwilowym dołku ,o którym już zresztą wcześniej pisałam zebrałam się do kupy Wczoraj byłam u lekarza i ........ To naprawdę straszne że ostatnie osobniki gryzieli są czasami zabijane z powodu strachu. Facet jest konkretny i rzeczowy. co do glodu, o tez tak mam że momentami nie moge patrzec na jedzenie, a za chwile mogłabym zjeśc normalnie i wtedy musze sie powstrzymywać. Kasia Figura 44 lata!
[link widoczny dla zalogowanych]
Mnie co prawda blizna ciągnie jeszcze dość mocno, mam uczucie jakbym miała założoną na szyję kolczatkę i ktoś za nią ciągle szarpał, oprócz tego czuję gulę w gardle - nie wiem czy to normalne , ale tak jest.
życzymy zdrówka
Powiem brzydko.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrt do gry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sojusz 2 Fast 2 Furious Universum39 Strona Gwna » IRC - #2fast.uni39
Wywietl posty z ostatnich:   
 
 
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  

Strona 1 z 1


Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.