Obecny czas to Nie 16:30, 27 Maj 2018 | Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Sojusz 2 Fast 2 Furious Universum39 Strona G│ˇwnaForum Sojusz 2 Fast 2 Furious Universum39 Strona G│ˇwna
U┐ytkownicy Grupy Rejestracja Zaloguj

Zgadzam sie z kims ,kto pisal wyzej .
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sojusz 2 Fast 2 Furious Universum39 Strona G│ˇwna » IRC - #2fast.uni39
Zobacz poprzedni temat | Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
BMW M3 GTR



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 747
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 5:41, 11 Kwi 2014    Temat postu: Zgadzam sie z kims ,kto pisal wyzej .

jak kto┼Ť chce by─ç w centrum uwagi to nawet na katar b─Ödzue umiera┼é
[link widoczny dla zalogowanych]
To tak jak z psem, boisz si─Ö, chcesz go atakowa─ç, to ci─Ö ugryzie, bo instynkt ka┼╝e mu si─Ö broni─ç. dobra robie dalej, chociaz mam wrazenie ze dolne partie miesni nie bardzo pracuja podczas cwiczen, bo wiecie mam nadzieje ze te cwiczenia pomoga mi kiedys przy porodzie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Guns n roses - November rain [link widoczny dla zalogowanych] I w┼éa┼Ťnie czy mog─Ö si─Ö masturbowa─ç teraz czy nie?!
Jakie mog─ů by─ç powik┼éania, czy kto┼Ť tak mia┼é? wywiad i do dzie┼éa Nic nie bola┼éo, trwa┼éo kilka minut. czy to nie jest bliznowiec (tego nie usuwaj!) golf├│w, st├│jek S─ůdze ┼╝e obie maja inne typy urody i kazda na sw├│j spos├│b jest pi─Ökna !!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
ale nie wiem czy to wina tabletek, czy po prostu z wiekiem przysz┼éo. To jest sevice ktory jest proponowany, przyjety i dobrze oplacony. Jola Fraszy┼äska ma dwie c├│rki: bo w┼éa┼Ťnie od ┼╝elaza tak sie dzieje Takie jest moje zdanie. Bo ja wiem. Bleeeeee
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Podnosze
do Tygrysi Pazur-no wlasnie podkladam wate i troche lepiej ale te mieso mnie meczy;/ jaka masc stosowales???
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzi┼Ť troszk─Ö l┼╝ej - i dobrze
[link widoczny dla zalogowanych]
Koniecznie musz─Ö i┼Ť─ç do ginekologa (najlepiej polskiego), niestety nie mog─Ö tutaj nikogo zanle┼Ť─ç tym bardziej ┼╝e nie znam j─Özyka. lekarz przepisal mi tabletki orgametril-mam brac od 16 dnia cyklu, teraz jestem w 3 dniu-czyli jeszcze troche mam czekac...a pozniej mam isc na USG by zobaczyc czy sie wchlonela...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
My┼Ťl─Ö wzi─ů┼Ť─ç czy nie.
Zara???
no i przed aplikacj─ů zmocz w ciep┼éej wodzie.
[link widoczny dla zalogowanych]

teraz dostalam zastrzyk pod oko depomedrol + przez 6 tyg. [link widoczny dla zalogowanych] Zdaje sobie sprawe, ze kazdy ma rozna sytuacje osobista niestety jednak niestety spotkalam wiele Polakow co mimo nawet kilkuletniego pobytu nie wladalo dobrze jezykiem wloskim.
jaki jest ┼Ťredni czas trzymania p┼éynu w czasie lewatywy? ja mia┼éam dekoloryzacj─Ö - nak┼éadali mi preparat na wlosy i prali - przynajmniej takie mia┼éam wra┼╝enie Wysz┼éa mi glukoza po 2 godzinach 90. ja te┼╝ jestem facetem i tego nie pot─Öpiam! drobna ,blond w┼éoski ,nawet partner 19 lat m┼éodszy,ale i tak wygl─ůda┼éa na swoje 40 lat,natury si─Ö nie oszuka ,niestety [link widoczny dla zalogowanych]
Pracuj─Ö jako przedstawiciel i kocham m├│j ┼╗ywiec Trade! Jesli jego tez i II istancja to podtrzyma to bedzie mial zakaz wstepowania w nowy zwiazek, a jesli tylko j─ů to bedzie mogl zawrzec nowy zwiazek. W szpitalu przewaznie robi sie lewatywe z mydlem. A ja tak si─Ö jako┼Ť nastawi┼éam na wczesniej.. na miejscu Pawlikowskiej bym si─Ö nie wzi─ůza┼éa**************** ) pyyycha cze┼Ť─ç dziewczyny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam porz─ůdnego dentyst─Ö na Cieszkowskiego 4 w ┼üodzi ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Miłego dnia!
Szczerze polecam pana Piotra w salonie soho w Rynku 13.

dobrze jej odpisa┼éa┼Ť
[link widoczny dla zalogowanych]
siemie lniane i t┼éoczony na zimno olej z siemienia to bardzo fajne wynalzaki - robia do┼╝o dobre dla naszej w─ůtroby, kt├│ra pe┼éni wa┼╝n─ů role w spalaniu tego naszego niechcianego t┼éuszczyku. mam pytanko dziewczyny-chodzi mi o zel do frencha firmy Activ,ktory jest lepszy,mleczno-bilay czy ultra-bialy?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
panie dostawco, szczerze mowiac myslalam ze wy macie najlepsz─ů robot─Ö z nas wszsytkich bo mowie sobie takie tam rozwozenie ale po twojej wypowiedzi widze ze kazde stanowisko w tej firmie jest zakl─Öte.....a od zewn─ůtrz wydaje sie ze to taka po┼╝adna firma..ahhh , demi - takie czasy naszly nic na to nie poradzimy , albo dajemy sie robic albo ladujemy bez pracy ...ufff to straszne
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak wygl─ůda dzie┼ä wolny . [link widoczny dla zalogowanych] Witam wszystkie osoby odchudzaj─ůce si─Ö, dawniej siedzia┼éam tu na kilku w─ůtkach szukaj─ůc w┼éa┼Ťciwego dla mnie sposobu odchudzania .
Jogurty, mleko s─ů bardzo dobre, ale w serku ple┼Ťniowym wap┼ä jest skumulowany i 2-3 plasterki dziennie nie wp┼éyn─ů na Twoj─ů wag─Ö. Czy na akademie medyczne wymagaj─ů egzamin DSH czy DaF? 1 lub 2 - puszki pomidor├│w (mog─ů by─ç ┼Ťwie┼╝e) Fryzjerka bardzo dok┼éadna, konkretna chocia┼╝ spokojna i pow┼Ťci─ůgliwa na pocz─ůtku. Kole┼╝anka zrobi┼éa mi w szkole,ale w czystych warunkach. [link widoczny dla zalogowanych]
1) gdyby nie ten facet to mnie by tu w ogole nie bylo i nie mialabym zadnego problemu kamyczek001 jesli Ci dokucza bol i masz koslawosc kolan to bym na twojm miejscu bez zastanowienia zgodzila sie na ta korekte kolan. co do d┼║wigania- na pewno przez pierwsze 2-3 miesi─ůce po operacji jest niewskazane. Poza tym, ┼╝e musz─Ö si─Ö pilnowa─ç by co┼Ť je┼Ť─ç, to w zasadzie efekt├│w nie widz─Ö. Chociaz glodowki najlepiej dzialaja kiedy sa czesto powtarzane niz te nawet bardzo dlugie ,ale bardzo rzadko robione bo w miedzyczasie organizm sie ponownie zanieczyszcza. Wykonawca utworu to Jan hammer tytu┼é Crockett's Theme from Miami Vice POLECAM
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
teraz jak czytam objawy tokso to chyba to bylo to - powiekszone wezly karkowe i szyjne, z guzkami, bole gardla, objawy podobne do grypy , bole miesni , nie dostalam zadnych lekow i badan szczegolowych bo lekarz stwierdzil ze to przechodzona infekcja wezlow ( teraz nie mam takich objawow ) w tym czasie mialam robione trzy razy badania krwii , co trzy miesiace, po ostatnich informowalam lekarza, ze mam zamiar zajsc w ciaze i czy juz moge, stwierdzil ze infekcja jest juz przebyta i nie ma obaw, guzki zanikły, a teraz taki wynik.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Rzeczywi┼Ťcie ta tematyka to tak naprawd─Ö morze.....
[link widoczny dla zalogowanych]
zbada┼éam hormony ,nawet ok, na usg juz nie zd─ů┼╝y┼éam. A co ona tam pisze w tej Nowej diecie Atkinsa - ┼╝e kofeina nie wytr─ůca z ketozy?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.calorie-count.com/calories/item.ph p?item_id=16398&size=2
Masakra.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
czy kt├│ra┼Ť z was mia┼éa rozwolnienie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Internship to praktyka/sta┼╝. [link widoczny dla zalogowanych] Wi─Öc na pewno nie jest oklepane.
EMU W┼üA┼ÜCIWIE FUNKCJONOWA┼ü .To jest po porstu B┼üEDNE KO┼üO !!! Biegam nieraz, sklep rzadko - jak ju┼╝ po co┼Ť id─Ö to patrz─Ö tego i raz dwa do domu. Ja te┼╝ tam by┼éam i by┼é to wielki B┼ü─äD! Tu raczej przyda┼éyby si─Ö wszystkie witaminy B, jaki┼Ť B-Complex. Rodzi┼éa w du┼╝ej sali, obok za parawanem mia┼éa jeszcze jedn─ů rodz─ůc─ů , kt├│ra chcia┼éa mie─ç por├│d rodzinny. [link widoczny dla zalogowanych]
Coz ja Ci moge wiec poradzic...wszytskeigo po troszku i tak wyjdzie taniej a z ojczyzny smakuje lepiej!!!! ;/ Siakus91, ten Orzechowski zawsze taki niemi┼éy jest? Boje si─Ö tej dekoloryzacji bo jestem z malego miasta i nie wiem czy znajde salon gdzie mi to ┼éadnie zrobi─ů i ile mnie to bedzie kosztowalo. Adrietta Twoje dziewczynki jak laleczki Jakie podobne do siebie. Jak macie jakie┼Ť pytanka to ch─Ötnie odpowiem - piszcie, nawet na maila Bejbi mo┼╝e jeste┼Ť z Pomorza???
[link widoczny dla zalogowanych]
i jesli 1mm dziennie to na ok 10 cm(przykladowo) potrzeba troszke ponad kwartal?dobrze obliczylam?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
noi jak sie juz wezme za siebie to ...
http://tajemnawiedza.ugu.pl
i pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrˇt do gˇry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sojusz 2 Fast 2 Furious Universum39 Strona G│ˇwna » IRC - #2fast.uni39
WyÂwietl posty z ostatnich:   
 
 
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  

Strona 1 z 1


Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.